Structogram pro obchod
STRUCTOGRAM® pro obchod Vám pomůže lépe porozumět sám sobě i druhým. S jeho pomocí lépe využijete svůj obchodní potenciál a zvýšíte úspěšnost při jednání s klienty.
Vzdělávací program se skládá ze tří částí, kde každá je zaměřena na pochopení fungování lidského chování a rozhodování z pohledu biostrukturální analýzy. Průběh programu je vždy individuálně přizpůsoben účastníkům, respektuje jejich osobnostní potenciál a poskytuje každému přesně to, co potřebuje.
Kdo jsem já
První část je zaměřena na poznání osobnostního potenciálu účastníků s důrazem na pochopení vlastního jednání. Účastníci se dozví odpovědi na otázky:
Jaké jsou mé silné stránky, slabiny a limity?
Jak vypadá moje biostrukturální analýza?
Jak dovednosti uplatnit při obchodním jednání?
Kdo je můj zákazník
Druhá část se věnuje efektivnímu poznání zákazníka, ujasnění si jeho nákupních potřeb a přizpůsobení vzájemné komunikace, Klíčové otázky:
Jak rychle rozpoznat osobnost zákazníka?
Jaké argumenty zvolit pro různé zákazníky?
Jak motivovat ke koupi
Třetí část naučí účastníky programu cíleně pracovat se svojí obchodní nabídkou "různě" pro různé zákazníky. Hlavní oblasti tréninku:
Jaký můj produkt působí na zákazníka?
Jak navázat kontakt se zákazníkem?
Jak reagovat na kupní signály či námitky?
Jak jednat se zákazníky v různých fázích prodeje?
Chcete se dozvědět více o možnostech realizace školení Structogram® na míru vašim potřebám?
Vyplňte prosím níže formulář a obratem Vás budeme kontaktovat: